четвер, 25 лютого 2010 р.

Наші враження від роботи над проектом

Я Вітаю Вас на нашому блозі.
Будемо використовувати блог для рефлексії та управління проектом.
Поради для мотивації роботи над проектом.
Інструкція: Використовуйте ці питання для роботи над проектом.


Що я зараз знаю?
Я задаю собі питання, які допомогають мені думати про те, що я знаю.
Я упорядковую те, що знаю.
Я роблю припущення про те, що я збираюсь пізнати.

Які мої можливості?
Я виявляю можливості.
Я вивчаю можливості.
Я роблю вибір.
Я створюю можливості.

Що мені потрібно взнати?
Я планую стратегії своїх досліджень.
Я збираю необхідну інформацію для того, щоб зробити свій продуманий вибір.

Який вибір я зроблю і як я його буду використовувати? Якими стратегіями постановки цілей я можу користуватися зараз і в майбутньому?
Я синтезую інформацію в свої власні думки.
Я представляю інформацію в доступній для моєї аудиторії формі.
Я складаю план дій у відповідності до моєї вибраної можливості.
Я змінюю план, якщо з'явилася нова суттєва інформація.

Що далі?
Я оцінюю результати моїх дій.
Я постійно ставлю перед собою нові цілі.

Допомога в плануванні проекта

Постановка мети.
Які ваші цілі в проекті?
Яка головна мета?
Чи є цілі, що заперечують один одного?

Розробка плану
Чи спланували ви послідовність дій?
Чи включили всі необхідні ресурси для виконання дій?
Чи зрозумілий ваш графік виконання?
Які ваші приоритети?

Спостереження процесу

Чи є якісь труднощі?
Як ми їх подолаємо?
Якщо перший метод не спрацює то що , ми будемо використовувати?
Що і кого ви використаєте ресурсом проекту?
Чи є в вас план контролю просунення по проекту?
Що будете робити, якщо будете не встигати?
Як ви зрозумієте, що робота відповідає критеріям?
Як ви визначитесь, що ще потрібно зробити?

Рефлексія
Включили ви відгуки в план покращення проекту?
Що ви взнали про себе?
Які області ви хочете покращити?

Опрацюйте матеріали:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки